Taisyklės ir sąlygos
1184
privacy-policy,page-template-default,page,page-id-1184,theme-bridge,bridge-core-1.0.6,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Taisyklės ir sąlygos

Apmokėjimo tvarka

  1. Apmokėjimas elektronine bankininkyste. Atsiskaityti per elektroninę bankininkyste galima pasirinkus mokėjimo būdą „Apmokėjimas internetu“ ir pasirinkus norimą elektroninės bankininkystės teikėją. Palaikomos šių bankų elektroninės bankininkystės sistemos: Paysera.

Prekių pristatymas

  1. Pristatymo būdai, terminai ir kainos:
    Venipak kurjeris – per 1-2 darbo dienas (2,50€);
    Omniva paštomatas – per 1-3 darbo dienas (2,50€).
  2. Visas prekes siekiame pristatyti per 1 – 3 darbo dienas. Išimtiniais atvejais (pvz. prieš ilgąsias šventines dienas, tokias kaip Kūčios ir Šv. Kalėdos, Naujieji metai, Šv. Velykos) užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį atsakingas darbuotojas informuoja telefonu arba el. paštu.
  3. Jeigu Klientas neatsiima prekių laiku ir jos yra grąžinamos Pardavėjui, tuomet Klientas privalo apmokėti pristatymo išlaidas.

Prekių keitimas ir grąžinimas

  1. Klientui suteikiama galimybė pakeisti jam perduotą prekę kita analogiška preke jeigu ši prekė turi defektą (sulūžusi, nuskilusi, turi neaiškių dėmių). Tokią teisę Klientas gali įgyvendinti per 14 dienų nuo prekių perdavimo momento.
  2. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes (<…> Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas<…>)  <…> (Vartotojų teisių gynimo centras, aktyvi nuoroda: https://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038 
  3. Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:
    a) nebuvo naudojamos;
    b) nebuvo sugadintos;
    c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
    d) nepažeista originali prekių pakuotė;
    e) neprarado prekinės išvaizdos.
  4. Mes turime teisę nepriimti grąžinamų prekių, jei Jūs nesilaikote 3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, mes įsipareigojame atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
  6. Tuo atveju, kai mes neturime pakeitimui tinkamų prekių, Jums grąžinama sumokėta suma.
  7. Pinigai už netinkamos kokybės prekę Jums bus grąžinami per 14 (keturiolika) dienų nuo prašymo grąžinti pinigus pateikimo ir prekės grąžinimo mums. Jei prekė nėra grąžinta mums, 14 (keturiolikos) dienų terminas skaičiuojamas nuo faktinio prekės grąžinimo dienos. Pinigai yra grąžinami į mokėtojo banko sąskaitą, nebent susitarsime kitaip.
  8. Prieš grąžinant prekę atgal, būtinai turite mus apie tai informuoti el. paštu info@qsuber.lt arba tel. +37067904149 mes Jums pateiksime adresą, kuriuo turėtumėte grąžinti prekę ir aptarsime visas sąlygas.
  9. Pinigai nėra grąžinami, jei grąžinamai prekei trūksta originalios pakuotės, sudedamųjų dalių (ne pilna komplektacija.), ji yra mechaniškai pažeista ar yra kitaip sugadinta.
  10. Pardavėjas vienašališkai turi teisę iš grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą (pvz. „nemokamo“ siuntimo kaštus).
  11. Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.
  12. Už prekės dingimą ar sugadinimą transportuojant yra atsakingas pardavėjasvartotojas tampa atsakingas už prekes nuo jų gavimo.